چرا مخازن استنلس‌استیل؟

اطلاعات كارخانه هاي مختلف صنايع غذايي

چرا مخازن استنلس‌استیل؟

مخازن ذخیره‌سازی تولید ما، استفاده از باکیفیت‌ترین استنلس‌استیل

استنلس‌استیل، ماده‌ای که ممکن است به‌عنوان "inox" از کلمه فرانسوی inoxydable که به‌عنوان "زنگ‌نزن" ترجمه می‌شود نیز نامیده شود. توجه به این نکته مهم است که استنلس استیل، همان‌طور که اغلب فرض می‌شود، طبق تعریف، بدون زنگ نیست، اما مطمئناً در برابر خوردگی بسیار مقاوم است و بنابراین ضدزنگ است. به همین دلیل ما همیشه مخازن استیل خود را از این ماده تولید می‌کنیم.

 

ویژگی‌های استنلس‌استیل

استنلس‌استیل یک نوع فولاد بسیار آلیاژی است که مخلوطی از چندین ماده برای دستیابی به خواص خاصی ترکیب شده است. رایج‌ترین نوع فولاد ضدزنگ آن است که دارای ساختار آستنیتی است که شامل انواع رایج 304 (L) و 316 (L) می‌شود. انواع فولاد ضدزنگ از آلیاژ (مخلوط فلزات) از مقادیر مشخصی از آهن، کروم، نیکل و کربن ایجاد می‌شود. در صورت نیاز به خواص خاصی ممکن است فلزات دیگری نیز اضافه شوند.

افزودن نیکل و کروم باعث می‌شود که مواد کار را آسان‌تر، در دماهای بالا قوی‌تر و در برابر خوردگی مقاوم‌تر کنند. اگر کروم با اکسیژن تماس پیدا کند، یک‌لایه اکسید نامرئی تشکیل می‌شود تا از فلز زیرین در برابر تشکیل زنگ محافظت کند و مقاومت بالایی در برابر خوردگی ایجاد کند.

 

استنلس‌استیل در مقایسه با استیل

استیل، یعنی استیل کم‌آلیاژ، از آهن و مقدار کمی کربن تشکیل شده است. استیل ساده فاقد فلزات دیگری مانند کروم است، به این معنی که مقاومت آن در برابر خوردگی مانند فولاد ضدزنگ نیست. استیل سریع‌تر تخریب می‌شود و در نتیجه زنگ‌زدگی سریع‌تر ایجاد می‌شود. سپس زنگ به‌راحتی در سراسر مواد پخش می‌شود. مقاومت در برابر خوردگی استیل ضدزنگ یکی از مهم‌ترین دلایل انتخاب آن نسبت به استیل ساده برای ساخت مخزن است، اما دلایل دیگری نیز وجود دارد. مزایای کلیدی:

  • نازک‌تر
  • قابلیت جوشکاری بهتر
  • هزینه‌های نگهداری کمتر
  • انبساط حرارتی کمتر
  • استحکام مکانیکی بهتر
  • بادوام‌تر
  • مقاومت بیشتر در برابر سایش و فرسایش

استیل اگر در اثر مواد شیمیایی آسیب ببیند یا آسیب ببیند می‌تواند زنگ بزند؛ بنابراین مهم است که مواد را به‌درستی مدیریت کنید و نوع مناسب استنلس‌استیل را برای استفاده نهایی انتخاب کنید. همچنین مهم است که پوشش مناسب را انتخاب کنید. کارشناسان ما می‌توانند مشاوره درست را ارائه دهند.

 

مخزن روغن

مخزن مناسب ذخیره روغن برای ذخیره روغن ها و چربی ها بسیار مهم است. روغن ها اساس بسیاری از محصولات، هم برای مواد غذایی و آرایشی و هم برای صنایع دارویی یا شیمیایی هستند. ما مخزن ذخیره روغن شما را از فولاد ضد زنگ تولید می کنیم. هر اندازه مخزن ذخیره نفت امکان پذیر است.

 

مخزن شیر

مخازن شیر از جنس استنلس استیل در اشکال و اندازه های مختلفی وجود دارد: از مخازن نگهداری شیر خام گرفته تا شیر پنیر و شیر VLOG. برای هر مخزن شیر از جنس استنلس استیل می‌توانیم طرح‌های خاصی را برای پردازش مناسب ایجاد کنیم. در زیر در مورد امکانات همزن، کریستالیزاسیون، عایق کاری و غیره بیشتر بخوانید. همچنین امکانات بی پایانی برای مخازن ذخیره سازی انواع دیگر لبنیات وجود دارد.

" alt="" />
آپلود عکس" alt="" />

 

سیلو

 علاوه بر مخازن ذخیره سازی که عموماً برای نگهداری مایعات استفاده می شود، سیلوهای فولادی ضد زنگ نیز تولید می کنیم. سیلوها برای ذخیره سازی خشک تقریباً در هر صنعتی استفاده می شوند: برای ذخیره سازی محصولات غذایی، دارویی و آرایشی و بهداشتی تا ذخیره سازی خوراک دام، مصالح ساختمانی، پلاستیک و سایر محصولات شیمیایی. سیلوها، اغلب مخازن مخروطی فولاد ضد زنگ، نیاز به طراحی جداگانه دارند. ما سیلوهای فولادی ضد زنگ شما را به اندازه و با مشخصات مورد نیاز تولید می کنیم. ما از کل ساخت سیلو مراقبت می کنیم: از طراحی سفارشی توسط مهندسان خودمان گرفته تا ساخت و ساز و حمل و نقل. سیلو سازان ما در زمینه تولید سیلوهای ذخیره سازی گلوله به عنوان مثال تجربه دارند.

مخزن ذخیره آب

 ما در سال های اخیر مخازن ذخیره آب مختلفی تولید کرده ایم. از طراحی بهداشتی برای آب غیر معدنی، به عنوان مثال، تا مخزن آب برای فاضلاب آلوده از یک کارخانه شیمیایی که برای مثال باید با دستورالعمل‌های مایعات خطرناک خاک، مواد قابل اشتعال یا سایر مایعات خطرناک مطابقت داشته باشد.

مخازن ذخیره سازی را برای دیگر صنایع نیز تولید می کنیم، از جمله مخازن تحت فشار و راکتور بنابراین مخازن ذخیره سازی سفارشی برای کاربرد در صنایع خودتان را برای ما ارسال کنید.

آپلود عکس" alt="" />

 

مشخصات / اضافات برای مخازن ذخیره سازی

هر نرم افزار به مشخصات و اضافات خاص خود نیاز دارد. برای طراحی و طرح‌های بهداشتی، ما با شما در مورد اتصالات و همزن های مناسب اتخصاص می‌دهیم، اما می توانیم تجهیزات تمیز کننده را نیز اضافه کنیم. انتخاب های مختلفی برای بالا و درون مخازنقابل ایجاد است: مخروطی، مسطح یا شیب دار، باز، محدب و غیره. هر کدام از این گزینه ها نیز امکانات متفاوتی را ارائه می دهند. مخازن دو جداره با عایق را نیز عرضه می کنیم. کارشناسان ما می توانند در مورد نوع ژاکت و عایق مناسب به شما مشاوره دهند.

در طراحی هر مخزن ذخیره، حداقل و حداکثر فشار طراحی، سفتی مایع، حداقل و حداکثر دما، قرارگیری صحیح اتصالات، دریچه های منهول، بارهای طراحی خارجی، بارهای همزن، ضربه بر روی پاها ناشی از حرکت مایع را در نظر می گیریم.

همچنین شرکت صنعتی دمیرچی، به عنوان LITEQ ایران و خاورمیانه در طراحی، ساخت، نصب و راه‌اندازی ماشین‌آلات تولید و فرآوری شیرینی و خط تولید شکلات، تولید و فرآوری بیسکوییت و محصولات نانوایی، پیشرو در این صنعت می‌باشد.

 آپلود عکس" alt="" />

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.